Ανάπτυξη Λογισμικού

Προσαρμοσμένο Λογισμικό

Οι προσαρμοσμένες λύσεις λογισμικού που παράγει η εταιρεία μας χωρίζονται σε δύο μεγάλες ομάδες: Ανάπτυξη για την αντιμετώπιση αναγκών με περιφερειακές εφαρμογών εξελισσόμενες γύρω από επιχειρηματικό λογισμικό της κάθε εταιρίας, καθώς και εξειδικευμένες εφαρμογές build-in για το προϊόντα που προσφέρουμε.

Κατασκευάστηκε για την επιτυχία

Ανάλυση Λογισμικού

Εγκατάσταση Λογισμικού

Οι ποιοτικές υπηρεσίες για το επιχειρησιακό λογισμικό όπως η ανάλυση των αναγκών, ο σχεδιασμός και η εγκατάσταση είναι για τις επιχειρήσεις, έχουν στόχο να δημιουργήσουν ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τους πελάτες που εμπιστεύονται την Ορόσημο Πληροφορική για την κάλυψη των αναγκών τους. Η ποιότητα μεγιστοποιεί την απόδοση των έργων.

Ποιότητα Υπηρεσιών Εγκατάστασης σημαίνει Επιτυχία

 

Εξυπηρέτηση

Υποστήριξη

Πολύχρονη εμπειρία μας σε μεγάλα έργα Επιχειρησιακού Λογισμικού και οι στρατηγικές συμμαχίες που έχουμε, μας δίνουν τη δυνατότητα για επιτυχημένο σχεδιασμό, και <<μετά την πώληση>> αποτελεσματική Υποστήριξη .

Γνωρίζουμε ότι υποστήριξης μετά την πώληση είναι το πιο σημαντικό μέρος της επιτυχίας

BI Reporting

Εγκατάσταση Λογισμικού

BI Πληροφόρησης είναι η πεμπτουσία ενός πληροφοριακού συστήματος. Είναι το τελικό αποτέλεσμα του συνόλου των εισροών των δεδομένων που οι χρήστες καταχωρούν στην εφαρμογή.

Η λήψης αποφάσεων στις καλύτερες στιγμές της

Mobile Platforms

Προσαρμοσμένο Λογισμικό

Οι απομακρυσμένες πλατφόρμες είναι σήμερα η επέκταση του πυρήνα των επιχειρήσεων. Είναι ζωτικής σημασίας για την καταγραφή πληροφοριών on-time.

Η σωστή διαχείριση απομακρυσμένων χρηστών αυξάνει τα έσοδα.

Project Management

Εγκατάσταση Λογισμικού

Διαχείρισης έργων για το Επιχειρησιακό Λογισμικό είναι μια επίπονη εργασία που χρειάζεται τεχνογνωσία και μεθοδολογία, προκειμένου να είναι επιτυχής.

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να έχουμε και τα δύο..

Γιατί μας Επιλέξετε?
Για την Γρήγορη Ανταπόκριση μας
Οι άνθρωποι μας αγαπούν αυτό που κάνουν, και είναι πάντα πρόθυμοι να βοηθήσουν. Είτε είναι στις πωλήσεις, στα έργα ή την υποστήριξη. Γι ‘αυτό είμαστε πάντα διαθέσιμοι για τους πελάτες μας, πρόθυμος να βοηθήσει με κάθε τρόπο.
Για την Εμπειρία μας
Οι άνθρωποι μας έχουμε πάνω από 200 χρόνια εμπειρίας λογισμικού, αθροιστικά! Έχουμε ολοκληρώσει επιτυχώς Εκατοντάδες πολύπλοκα έργα επιχειρηματικού λογισμικού. Όλη αυτή η εμπειρία είναι στη διάθεσή σας
Για τις Καινοτόμες Ιδέες μας
Διατηρούμαστε στην αιχμή της τεχνολογίας,Αυτό είναι ένα πράγμα. Η εξεύρεση νέων τρόπων για να παράσχουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στους πελάτες σας, απαιτεί καινοτομία. Η ομάδα μας είναι γεμάτη με νέες ιδέες και προτάσεις που θα βοηθήσουν την εταιρεία σας καινοτομούν στον δρόμο της προς την επιτυχία!
Μακροβιότητα
Ορόσημο είναι εδώ από το 1992. 20 χρόνια εξυπηρετούμε πελάτες με επιτυχία στο επιχειρησιακό λογισμικό. Θα συνεχίσει να αναπτύσσεται, με την ελπίδα ότι θα να είναι ο συνεργάτης σας για μεγάλο χρονικό διάστημα ακόμη!
Definitions

Enterprise resource planning (ERP) systems ενσωματώνουν συστήματα εσωτερικής και εξωτερικής διαχείρισης των πληροφοριών σε μια ολόκληρη οργάνωση, αγκαλιάζει το χρηματοοικονομικό τομέα, παραγωγή, τις πωλήσεις και την εξυπηρέτηση, κλπ.Τα συστήματα ERP αυτοματοποιούν αυτή τη δραστηριότητα με μια ολοκληρωμένη εφαρμογή λογισμικού. ERP διευκολύνει τη ροή πληροφοριών μεταξύ όλων των επιχειρηματικών λειτουργιών στο εσωτερικό του οργανισμού, και διαχειρίζεται τις συνδέσεις σε εξωτερικούς φορείς…

Customer Relationship Management είναι μια επιχειρηματική στρατηγική με στόχο την κατανόηση , την πρόβλεψη και την ανταπόκριση σε μια προοπτική ή τις ανάγκες του πελάτη . Υπάρχουν γενικά τρεις αποδεκτές λογικές από τη αγορά κλασσικό CRM (operational), διαδραστικό CRM (collaborative ) και αναλυτικό CRM ( analytical ). Το Operational CRM διευκολύνει τον πελάτη που αντιμετωπίζει τις εσωτερικές διαδικασίες, την αυτοματοποιηση τους, με τα ανάλογα εργαλεία λογισμικού, την αυτοματοποίηση των πωλήσεων ( SFA ) , αυτοματοποίηση μάρκετινγκ και εξυπηρέτησης πελατών. Πρωταρχικός στόχος των επιχειρησιακών CRM είναι να παράσχει μια ενιαία , ενοποιημένη και ολιστική άποψη της σχέσης με τον πελάτη σε όλο τον οργανισμό . Το Collaborative CRM περιγράφει την άμεση επικοινωνία και την αλληλεπίδραση με τους πελάτες πάνω από πολλαπλά μέσα ( πρόσωπο με πρόσωπο , τηλέφωνο , e-mail κτλ ) . Κοινωνική μέσα μαζικής ενημέρωσης και CRM 2.0 έχουν μεγάλο αντίκτυπο στην συνεργατική CRM με την εισαγωγή νέων διαύλων επικοινωνίας . Αναλυτικό CRM προσπαθεί να συνθέσει , να αναλύσει και να κατανοήσει τα δεδομένα των πελατών , προκειμένου να προβλέψουν τις συμπεριφορές των πελατών , τον εντοπισμό ευκαιριών των πελατών ή την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών.

A Warehouse Management System (WMS) ίναι ένα βασικό μέρος της αλυσίδας εφοδιασμού και έχει κύριο στόχο να ελέγχει την κυκλοφορία και την αποθήκευση των υλικών σε μια αποθήκη και να επεξεργάζονται τις σχετικές συναλλαγές, συμπεριλαμβανομένων των θαλάσσιων μεταφορών, τη λήψη putaway και picking. Τα συστήματα επίσης άμεση και μετοχών βελτιστοποίηση putaway βασίζονται σε πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο σχετικά με την κατάσταση της χρησιμοποίησης bin. Ένα WMS παρακολουθεί την πρόοδο των προϊόντων από την αποθήκη. Πρόκειται για την υλική υποδομή, αποθήκη, συστήματα παρακολούθησης, και η επικοινωνία μεταξύ των σταθμών του προϊόντος.

Business intelligence (BI) είναι ένα σύνολο θεωριών, μεθοδολογιών, των διαδικασιών, αρχιτεκτονικών και τεχνολογιών που μετατρέπουν ανεπεξέργαστα δεδομένα σε ουσιαστικές και χρήσιμες πληροφορίες για επιχειρηματικούς σκοπούς. BI μπορεί να χειριστεί μεγάλες ποσότητες πληροφοριών για να βοηθήσει στον εντοπισμό και την ανάπτυξη νέων ευκαιριών. Κάνοντας χρήση των νέων ευκαιριών και εφαρμογή μιας αποτελεσματικής στρατηγικής μπορεί να προσφέρει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά και τη μακροπρόθεσμη σταθερότητα. BI τεχνολογίες παρέχουν ιστορικές, τρέχουσες και πρόβλεψης απόψεων των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων. Κοινές λειτουργίες των τεχνολογιών επιχειρηματικής ευφυΐας αναφέρουν, σε απευθείας σύνδεση αναλυτική επεξεργασία, ανάλυση, εξόρυξη δεδομένων, διαδικασία εξόρυξης, επεξεργασίας πολύπλοκων περίπτωση, των επιχειρήσεων διαχείρισης των επιδόσεων, η συγκριτική αξιολόγηση, εξόρυξης κειμένου, predictive analytics και καθοδηγητικές analytics.

Back to top